Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
widgeo.net

Friday, July 10, 2009

AL-FATIHAH

Salah seorang pejuang kemerdekan yang dahulunya berusaha mempertahankan tanah melayu,bernama Lon Bin Chin(gambar disebelah),nama panggilan "tok wan Lon"telah kembali keRAHMATULLAH selepas subuh hari khamis (9/7/2009) dirumah anaknya di Taman Sejati,
Sg.Petani,Kedah.
Saya diberitahu berita ini pada hari yang sama akan tetapi untuk menulis saya berasa tidak mampu kerana terlampau sedih,kerana saya pernah berjumpa dengan tok wan lon dan sempat juga belajar sedikit sebanyak dari allahyarham sebelum dan bila menerima khabar ini,saya agak terkejut dan selama ini saya jarang menitiskan air mata tersembur keluar juga air mata kerana tidak mampu lagi menahan air mata saya.
Akhir kata,semoga roh allahyarham ditempatkan dikalangan roh orang beriman dan roh para syuhada..amin yarabbal alamin.
Saya sudahi dengan AL-FATIHAH...

No comments: